Ivy

"Ben başladığım bir kitabı bile yarım bırakmaktan çekiniyorum. Hikayesini dinlemediğim için hatırı kalır, kırılır gibi hissediyorum. Siz nasıl insanları yarım bırakıyorsunuz? Başkalarının hikayesine nasıl hiç çekinmeden gözyaşı ekleyebiliyorsunuz? Korkum kalbinize denk gelmektir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk yağmur damlası düştü Kuru yapraklarına güzün. Ardında kış kıyamet, Dert, hüzün. Alınyazısı hepsi…. Kısmet…. Ha yazı ha kışı geceyle gündüzün, Kim bilir kaç günü kaldı Ömrümüzün? Ziya Osman Saba – Kim bilir
Dedim ya... Eylül'dü. Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin.
"Seni kim üzdü, kalbini sarsıp gözlerini yaşarttı?"
Aşk öldü karda kışta, Yalnızlıksa şimdi en güzel yaşında...
Müzik