Ivy

"Son bakışı hatırlayarak öleceğiz."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen olmаsаn bile Aklımdа bırаk kаlsın, Anılаrım, yаrınlаrım...
Müzik
Bir tabut düşün, İçinde ben, içimde sen.. - Cahit Zarifoğlu
Susmam seni ürkütmesin içimde çağlar var bilmelisin. Katı bir yalnızlık bu bilmelisin. Kaçmam kendimi bulmam ben senden yoksunum iyi bilmelisin... Erdem BAYAZIT
"Kahverengi... İsmi olmayan tek renk. Hepsinin birer adı var: kırmızı, sarı, mavi... Ama o, kahvenin rengi. Önce kahve mi renge ismini verdi, renk mi kahveye mis kokusunu orası bilinmez. Tuvalde sarıya siyah düşünce doğan renk... Gündüzle gecenin, güneşle ayın çocuğu... Ne sarı kadar kurak ne de siyah kadar öfkeli... Kokusu vardır ya her rengin; deniz kokar mesela mavi ya da yeni açılan hanımelidir yeşil. Kahverengi de çiğ kahve kokusudur. Bayramlar taze kahve; kahverengi, bayram sabahı kokar. Topraktır kahverengi. Hep yağmur sonrası kokar. Yaradanın, ruhunu üfleyerek seni yarattığı çamurdur. Onunla yoğurur hayatta son nefesini verene kadar. İşte gelince bir gün o vakit, seni yine bağrında kahverengi saklar."