Görmenin ve anlamanın iki farklı şey olduğunu söylemişti. Gözümüz ile bir objenin sadece bir tarafını görürüz ama bu bizim göremediğimiz beş tarafı daha olmadığı anlamına gelmez. O zaman neden gözlerimize güvenelim? Neden tüm hayatını, bir şeyin her tarafını göremiyorsun diye onun var olmadığını düşünerek yaşarsın? "
"Gözlerimize güvenemeyeceksek neye güvenebiliriz?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖