Ivy

Görmenin ve anlamanın iki farklı şey olduğunu söylemişti. Gözümüz ile bir objenin sadece bir tarafını görürüz ama bu bizim göremediğimiz beş tarafı daha olmadığı anlamına gelmez. O zaman neden gözlerimize güvenelim? Neden tüm hayatını, bir şeyin her tarafını göremiyorsun diye onun var olmadığını düşünerek yaşarsın? " "Gözlerimize güvenemeyeceksek neye güvenebiliriz?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu şarkı aşka yazıldı… Kalbimde ismin kazındı… İyileşmem, vermem acımı, Senden bir tek bu kaldı…
Müzik
"Aşkın hem ateş hem yağmur olduğunu Kemiklerime kadar ıslanınca anladım… " ~Bahattin KARAKOÇ
"Hiç dokunamamışım, benim sandığım kalbine.."
"Uyandım uyandım, hep seni düşündüm, Yalnız seni, yalnız senin gözlerini..."