"Bir bakıyoruz ki sevdiğimiz insanlara kıyamadıkça onların isteklerini kıramadıkça kendimiz paramparça olmuşuz... En kötü tarafı da ne biliyor musun ? Bir gün başkaları için yaptığımız yanlışlar yüzünden yara alan ve bu yarayla yaşamak zorunda kalan yine yalnızca kendimiz oluyoruz..."