Kimi sevilir, sevmez. Kimi sever, sevilmez. Öyle iki gönlün denk gelmesi, ay ile yıldızın yan yana gelmesi gibi her zaman olacak şey değil. Sevda insanı canlı tutar, sevda insanı insan yapar. Önemli olan varmak değil, yolda olmak. Çünkü yolun kendisi güzel...💐