mubordekpesindee

mubordekpesindee
@_patii
yokya
geç kalacaklar.
Hani bazıları oluyor ya hayatımızda, hani üzerine çok düştüklerimiz...Hani şu "Yemek yedin mi? Üşürsün kalın giyin. Sakın saçların ıslakken dışarı çıkma!..."diye sıkı sıkıya tembihlediklerimiz..Çocuk gibi koruduklarımız, gözümüzden bile sakındıklarımız..Bütün bunlardan bunalıp bizi yüzüstü bırakıp gidenler var ya, bir gün mutlaka pişman olacaklar. Zaten böyle seven birini kaybetmek onlara verebilecek en büyük ceza aslında. Bir gün onlar da anlayacaklar ama çok geç kalacaklar...
Dilimden Dökülenler İşte
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gün doğmuş, çiçek açmış banane..
Senin Bu Nefesi Çekmeye Ciğerin Yetmez
İki ekmek aldım..
Pepee