mubordekpesindee

mubordekpesindee
@_patii
yokya
Umudumsun, yolumsun..
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi buradan çok uzakta, rüzgarların tahtındasın. Belki masal diyarlarında, kaf dağının ardındasın... ~3391km
Alıntı
Bence okuyun.
İki sevgili bir gece motorla eve gidiyorlar. Yolda giderlerken çocuk baya bir gaza basıyor. Böyle baya hızlı gidiyorlar, kız korkmaya başlıyor. Aşkım yavaşla falan diyor. Daha sonra çocuk eğlenceli değil mi ya, kafamda ki kaskı çıkar istersen kendine tak, benim başım çok ağırdı diyor. Kız çıkartıp kendi kafasına takıyor kaskı. Daha sonra çocuk *Seni seviyorum* de o zaman yavaşlayacağım..kız seni seviyorum diyor. Daha sonra işte yavaşla falan çocuk yavaşlamıyor. 'Hadi bana sarıl' diyor,boynumdan öp falan..kız onları da yapıyor ama motor hala çok hızlı gidiyor Sonra ki gün gazetelerde bir haber motor kazası. Çocuk ölmüş ve kazanın sebebi frenler tutmuyormuş. Çocuk kıza bir şey olmasın diye kaskı ona veriyor. Son kez seni seviyorum sözünü duymak istiyor, son kez kendine sarılmasını...:" Çok güzel değil mi🌠
● Nokta ●
Sana soran olmadı
Gönderi kullanım dışı
Görüldü yemek için mesaj atmıyoruz.
Sinirlendim Gene