mubordekpesindee

mubordekpesindee
@_patii
yokya
"bir kitapta okumuştum." Bir insan kimde sevgi eksikliği hissederse ona bağımlı olur.. O kadar doğru ki~
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Dost, gerçekleri.. Düşman, işine geleni.. Deli, ağzına geleni.. Aşık' içinden geçeni söylermiş." ~Özdemir Asaf~
● Nokta ●
En çokta yağmur yağdığında seviyorum bu şehri. Herkesin yüzü ıslak, başı öne eğik' Sanki herkes suçunu kabullenmiş gibi... ~Sefiller
Alıntı
Gülümseyin işte. Kimine yalandan, kimine inattan, kimine içten, kimine küfürden. Siz bir şekilde gülün, o yerine gider.. 🦋
'Keşke, özlediğimiz anıları ziyaret etme şansımız olsaydı..'
Ah Keşke