"Yalnızlığa çekilip amaçları için çalışanlardan ve ilkelerini uygulamak için doğruluğu ele alan insanlardan söz edildiğini duydum. Fakat ben şahsen böyle insanları hiç göremedim. "
Bir öğrenci sordu: Günümüzde devlet işlerinde görevi olanlar hangi sınıftadır?
Üstat yanıtladı: onlar sadece birer alettir. Haklarında konuşulmaya değmez.
"Bir ülke iyi yönetiliyorsa, yoksulluk ve düşkünlüğün varlığı utanç vericidir. Bir ülke kötü yönetiliyorsa, zenginlik ve şeref gibi şeylerin varlığından utanç duyulmalıdır. "