Philia

Philia
@_philiaaa_
Yine kayboluyordum; kuytu, karanlık, derin düşünceler içerisinde...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu düşüncenin içine dalmaktan ve onu düşünmekten öte bildiğim hiçbir şey yoktur ki; sinekler örümcekler tarafından, insanlarsa acılar tarafından yenilmek üzere vardılar. Voltaire
Bugün ne öğrendin?
Beş yıl uyumak istiyordum ama izin vermezlerdi...
"Yapmak istediğim o kadar çok şey varken, bunları gerçekleştiremeden ölme ihtimali üzüyor beni..."