zeynep

zeynep
@_pofuduk
"Bekle beni"
III Sen türkülerini söyle ve gülümse küçüğüm çünkü sesinin ırmağıyla yeşerecek hasretin bozkırları Bekle beni küçüğüm umudu karartmadan sevinci yitirmeden bekle döneceğim bir gün elbet bekle beni küçüğüm
Sayfa 60
Reklam
"Bekle beni"
Karlar tozarken bekle Ortalık aşarırken bekle Kimseler beklemezken bekle beni -K.Simonov
Sayfa 55
Söylenecek bütün sözler sevincin ve sevdanın savunulmasına dairdir ve şimdi onlar yaralarını saracak birilerini beklemektedirler Ey anısıyla kalbimi yakan kederlenme hemen ve suçlama beni böyle bırakıp gidiyorum diye
Sayfa 50
Suçlama beni böyle bırakıp gidiyorum diye bağrımı yakan bir yaradır bu ayrılık şimdi
Sayfa 48
Acının çentiklerine dönüyorsa günler hesabı tutulsun diyedir biraz da ve aşk, kavga kadar kaçınılmaz yaşamak kadar anlamlıdır şimdi
Sayfa 35