ravza

ravza
@_ravzaa_
İçimde kendini boğdurtan şehzadeler ordusu
İçimde kendini boğdurtan şehzadeler ordusu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uyudum, uyandım, uyudum, uyandım: kepaze bir yaşam..
Bazen olmaz biliyorum
Sen de bu büyü de yalan
İlham beklemek şairliğin şanından, (buraya virgül gelmez biliyorum ama okurken yanlış hissettiriyor herkes kendi dil bilgisi hocası olsun bi zahmet) gelmese de var olduğunu bilmek kaleme şükrümüzden demişler ( ben dedim yaz bi köşeye). Hasılı şükür tazeleyip tabiri caizse iyileşme vakti. Dua edip dua bekleyecek keramet birilerine elbet nasip olmuştur niyazımız bize de olması. Biraz yorgun, biraz hasta, bolca dalıp duran gözler ve ciğerden öksürdüğümü hissettiğim boğazımla dua eder dua bekleriz..