İnsan her şehirde bir şey bırakır ya hani benim maraşta bıraktığım karşı binada ben derse oturduğum an sigaraya başlayan o çocuktu. Bir yıl sonra bugün yine aynı pencereden baktım ve yine o çocuk orda sigara içiyordu. Anı yaşamak bazen gerçekten de anı yaşamakmış hatırlanması mümkün olmayan her şeyi yaşamak. Belkide farketmeden yaşamak. Ama her şeye rağmen yaşamak :D