Rmzn srtk

Rmzn srtk
@_rturk_
Olmazsa olmazınız nedir ?
Reklam
Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede. Bir cigara yakıyorsun ve yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun: “Ne yapalım, kısmet değilmiş. — Sabahattin Ali
“Sevdiklerinize "Gül" verin..! Gülünüz yoksa "Gülüverin"
Yalnızım, Ve en kuvvetli tarafımda bu .."
1k
Hayırlı geceler 🌼
Reklam