Rmzn srtk

Rmzn srtk
@_rturk_
Ne yani bizi güldüren biri yok diye gülmekten mi vazgeçelim.😒
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesi mutlu edemezsiniz çünkü siz "çay " değilsiniz☕
Hayırlı Geceler...
Iyisiyle kötüsüyle bugünde bitti
Sen "inş" yazıyosun ama kelimenin en güzel yerini unutuyosun.