Öylesine biرi

Öylesine biرi
@_ruhefzaa
Bir yer bulalım dünyadan uzak..
yaşamak diye bir şey var ve biz onu beceremiyoruz..
Reklam
haklı olmanın hiçbir şey ifade etmediği bu dünyaya küskün öleceğim.
Bilmiyorum,sadece yorgunum..
Herkes aynı anda geceyi yaşar,ama herkesin karanlığı farklıdır..
Yüreği soğuyanın,savaşı biter..
Reklam