Sema

Sema
@_sema00
Siyah neden gökkuşağına girmek istesin ki zaten geceler ona ait...
"Dehşet yorgunum ve müthiş inançlı"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gri kirlenmiş bir beyaz mıydı? Yoksa iyileşmeye çalışan bir siyah mıydı?"
Parkta salıncak bekleyen çocuk gibi bekledim seni. Biraz heyecan, birazda salıncağı 'başkası kapacak' korkusu işte.
"Ayet ayet severim seni. Yeter ki yaradanın emri ile gelmeme izin ver..."
Körler ayna çarşısında ne ârar mana'ya âciz olan, bakmayı görmek sanar. Hakikat'te kör olan bataklığı derya sanar.