Sema

Sema
@_sema00
Siyah neden gökkuşağına girmek istesin ki zaten geceler ona ait...
"Yetmiyor nefesim çıkmıyor şu sesim"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kırgın bir akşamdan Kalan buruk bir sabah Ne bir ses var ne de seda Sessiz vedasız erken elveda."
Üzgünüm biraz, boşluklardayım
"Ben de biliyordum gitmem gerektiğini ama insan binbir hevesle girdiği kapıdan apar topar çıkamıyor ki."
"Bu benim ilk çok üzülüşüm değil ama ilk defa nasıl geçeceğini hiç bilmiyorum."