Semih

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eş zamanlı olarak iki farklı kitap okuma hakkında ne düşünüyorsunuz? Pek denemedim ama verim alınıyor mu 🤔
1000Kitap
Semih
Hepsi hoşuma giderse, birlikte dört beş kitabı okuyabilirim.
Anasayfam tamamen -artık her ne işe yarıyorsa bilmiyorum- anonimsin.com denilen şeyle doldu. 😒😕
Zeynep isimli okura yanıt verildi
Semih
😮
Anasayfam tamamen -artık her ne işe yarıyorsa bilmiyorum- anonimsin.com denilen şeyle doldu. 😒😕
Zeynep isimli okura yanıt verildi
Semih
Şaka gibi