Ben artık güçlü biri değilim.her zorlaya direnen,her kurşuna göğüs geren,her enkazın altından kalkabilsen,yaralarını kendi sarabilen,haklıyken bile özür dileyen,müziği son ses açıp hayal kurabilen,her şartta gulumseyebilen, acilarina sarılıp onları seven biri degilim.Ben artık güçlü biri değilim anlıyor musun?Düştüğüm yerden kalkamıyorum artik,kendini teselli etmeye çalışan,sırf gözleri dolmasın diye başını gökyüzüne çevirip derin derin nefesler alan,müziğin sesini son ses acip hıçkıra hıçkıra ağlayan,yaralarını satamayan biri oldum ben.ustesinden gelemiyorum hicbir şeyin.Umut dolu bakamıyorum artık,çünkü gözlerimden okunuyor caresizligim.Ve altında kaldığın enkazı da kabullenir hala geldim zamanla.BENIM ARTIK ZERRE GÜCÜM KALMADI ANLIYOR MUSUN?