Mutluluğun doğasında acının da olduğunu. Biri olmadan öbürününde olmayacağını. Tabii ki farklı düzeylerde ve miktarlarda. Ama hiç bir dünyada saf bir mutluluk içinde olamayız. Öyle bir hayat olabileceğini düşünmek ancak yaşadığımız hayattaki mutsuzluğumuzu büyütmeye yarar.