az bir uyuyayım dedim telefonla arayan mı eve girip çıkan mı kargo getiren mi dersin hepsi ayağa kalktı. üstüne de kesintisiz rüyalar…. rüyamda manikür yaptıracaktım. ayrı ayrı iki yere gittim çok sıra vardı vazgeçtim eve dönerken de bir teyzeyi yolu bulması için yardım ettim ve daha niceleri….şimdi sorarım bu uyumak mıdır????