sen bir koyun olsaydın kış ayında üşümene rağmen yünlerinden bana kazak yapar mıydın yoksa ben üşüyeceğime sen mi üşü derdin? (bunlar hep sabah sabah coğrafya çalışmaktan, diyorum işte sabah kalkmak bana iyi gelmiyor ☹️ bu emoji de çok tatsız ama böyleyim şuan napim)