Sedef

Sedef
@_sunflower
Aşkın doğası akışkandır.Kimseye ait değildir ya da herkese aittir.Bencilleşenin kaybetmesi bu yüzdendir.Ona sahip olamazsın, sadece akışında yaşarsın.Tatlı bir meltem rüzgarı gibidir, gelmesi için zorlayamazsın.Tek yapacağın şey pencereni açmaktır. Yoksa geldiğinden haberin dahi olmaz. Aç yüreğini ve bekle, ansızın gelip esintisiyle seni sarmalayacaktır.
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bedeli ne olursa olsun, çık yukarı. Mutlu yaşa ve yaşat.
Olumsuzlukların gölgesinde durursan, yaşam sevincin söner.
Her şeyi olduğu gibi kabul etme çünkü bu devirde neredeyse hiçbir şey olduğu gibi görünmüyor.
Acı veren eski alışkanlıklar, kalıplar ve yükler sökülüp atıldığı zaman ancak yeniden doğmak mümkün oluyor.Yolun başında pes edip geri dönenler, mutsuz ve kendini gerçekleştirememiş bir şekilde ayrılıyor bu dünyadan.Bu bir devrimdir; yeniden doğumu sabır ve yüreklilikle istemektir.Hz.Muhammed'in "Ölmeden önce ölünüz" dediği mertebedir.Küllerinden yeniden doğmaktır.Tıpkı Kaf Dağı'nın tepesinde yaşayan, Zümrüd-ü Anka gibi.