şeymanur

şeymanur
@_symn_r
Arada gelen dertler kederler bazende sevinçler işte öyle benim hayatım ...
dünya..
24 Ağustos
17 okur puanı
Nisan 2023 tarihinde katıldı
Bir lâl-ü aşkım var Sen de cihan, Ben diyeyim Nokta kadar ... Bir derd-i derunum var Sen de damla Ben diyeyim Umman kadar
Reklam
Geçip giden bir şeye üzülüyor musun? Yemin ederim ki sizin için hayırlı olsaydı kalırdı... <Bakara /216
"Ey hüzne râm olmus gönül..! Öğrenmediysen hala teslimiyeti, müstehâktır sana hüzün.."
dördüncü şiir Ah sonumu küçük şeyler getirecek benim Küçük meselelere büyük takılacağım Kâğıt kesiğinden olacak sonum Boşluğuna geleceğim kendimin Biliyorum
biri bana dedi ki: "Hikayeni gözlerin dolmadan anlatabildiğinde, iyileşmiş olacaksın." Bende anladım ki iyileşmeye daha çok var
Reklam