Susuyorum, neden susuyorsun zaten sen hep susuyorsun diyorlar. Konuşuyorum, neden konuşuyorsun sen hep haksız olanı savun zaten (kendisine göre haksız) diyorlar. Yani kimse beni anlamıyor en yakınımdakiler bile. Acaba beni anlayan biri çıkar mı?
NF
Susuyorum, neden susuyorsun zaten sen hep susuyorsun diyorlar. Konuşuyorum, neden konuşuyorsun sen hep haksız olanı savun zaten (kendisine göre haksız) diyorlar. Yani kimse beni anlamıyor en yakınımdakiler bile. Acaba beni anlayan biri çıkar mı?
NF