Uğur

Kıskanıyorum Seni
Seni! Sana beslediğim derun-i duygularımdan Ve en olmadık yerde ortaya çıkan kaygılarımdan İnsandan, hayvandan gülden çiçekten Ve hatta kanadı kırık böcekten Ben seni! Her şeyden ama her şeyden Elimde değil gülüm kıskanıyorum. Aklımın aldığı bütün her şeyden Ovadan obadan şehirden köyden Bağlama ve gitar üstelik neyden Ben seni her şeyden kıskanıyorum Çünkü yar, ben sana bağlanıyorum Adını kağıda yazan kalemden Cihan-ı dünyadan cümle alemden Kederden çileden hatta elemden Dert olan her şeyden kıskanıyorum Hasılı ben sana bağlanıyorum Baharım dediğim ey kara gözlüm Yüreği yiğidim ve açık sözlüm Sevdiğim ey benim en nazlı nazlım Ben seni kendimden kıskanıyorum -------Elim de değil gülüm. Muhterem Taş 2
Uğur
Yüreğinize sağlik :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sokrates :)
“Ne pahasına olursa olsun, evlenin. Karınız iyi çıkarsa mutlu olursunuz, fena çıkarsa o zaman da filozof olursunuz.” 
Fatmaerdoğan isimli okura yanıt verildi
Uğur
Öyle tabi, bu işin şakası
Eksik kaldım eksik ve yapayalnız bi şekilde
Uğur
Bu dünyada tam olana rastlayamazsın zaten :)
Takıntısız insanları samimi bulmuyorum.
Uğur
Neden?