"Hayat ,18 bilemedin 20 yaşına kadar yaşadığındır, ondan sonrası tutunma çabası. İnsan ne yaşarsa o yaşına kadar yaşar; Ve en güzel çağlarının olduğunun da farkında olmadan yaşar.
Eskiler şöyle dermiş: İnsan son 40 yılını, ilk 40 yılını anlamak için yaşarmış... 🌾