hoşturloş

hoşturloş
@a1eynazx
Şöyle de bir şey var ki; ağlayıp içimi boşaltma gibi bir durum bile söz konusu değil artık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dermanım yokk , yapmam gereken şeyler var. Ve ben uyuyacağım iyi geceler bye
Size günaydın bana iyi geceler.
KULLANICI ADIM TEFEK NEDEN ? BİR ANLIK NE DÜŞÜNDÜM DE YAPTIM AKLIMDAN SADECE UFAK TEFEK TAMLAMASI GEÇMİŞTİ O AN
BİR AY DOĞDU, NİYE DOĞDU ? BENİ HÜZNE BOĞDU HAHAHJAHAHJAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH