hoşturloş

hoşturloş
@a1eynazx
Size günaydın bana iyi geceler.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
KULLANICI ADIM TEFEK NEDEN ? BİR ANLIK NE DÜŞÜNDÜM DE YAPTIM AKLIMDAN SADECE UFAK TEFEK TAMLAMASI GEÇMİŞTİ O AN
BİR AY DOĞDU, NİYE DOĞDU ? BENİ HÜZNE BOĞDU HAHAHJAHAHJAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ben bir şey yapamıyordum, bazenleri sadece dua edebiliyordum.
yeminle anlamıyorum ben bile kendimi ne bu hal ne bu hisler