hoşturloş

hoşturloş
@a1eynazx
Kimileri öpülerek uyandırılır sabaha, Kimileri dürtülerek. Kimileri uyandığın da bir gül bulur yanın da, Kimileri günden güne küle dönen bir yürek. Kimileri sevinçle başlar güne, Kimileri ağlamaktan şişmiş gözlerle. Kimileri yanında uyuyan kişinin varlığına şükrederek başlar güne, Kimileri belki değişir umutlarıyla sabrederek. Kimileri el ele tutuşarak, aşkla bakan gözlerle sohbet ederek uyur, Kimileri ise yastığındaki ıslaklığa, yüreğin de sızlayan hüznün acısına, kafasında ki intihar planlarına dahi aldırış etmeden yumar gözlerini sarılır bir bedenine bir yastığına, öyle uyur. UYKU KUSURSUZCA TASARLANMIŞ BİR KAÇIŞ YOLUDUR.