İnsan kendisini olduğu gibi kabullenen bir "yer" e ait hissediyor, düşünce ve duygularının utanç duymadığı, kınanmadan büyür edildiği, kendisini güvende hissettiren yere. Yaralarının görünmesinden korkmadığı bir yere.
"Bilir misiniz, rüyada insanlar birbirlerinin gözlerine bakamazlar. Ve bakarlarsa çok ıstıraplı olur. Derhal uyanırlar. Bence bu ferdiyetimizin kaba ve satıh tarafından kurtulma, birbirimize karışmaktan korkmamızdır. Bir nevi içten çalışan vicdan azabı."