Esiraaag

Esiraaag
@aaarjinn
Kötüler büyür Sen çocuk kalmışsın
Reklam
Belli etmeden nasıl belli edebilirim
Ne bir kalbe sığışımız ne de dik duruşumuz kaldı. Olduramadıklarımızla anılacağız..
Kahrolduğum anlaşılmasın diye her şeyle dalga geçiyorum
“En azından çabaladım” derim.
Reklam