Esiraaag

Esiraaag
@aaarjinn
Cemal Süreya’nın da dediği gibi kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
asla… asla bulamayacağı şeyi kaybedenlere…
…çünkü pişmanlık sevgiden daha uzun sürer
Allah bir kapıyı kapatınca kapının yanına çöküp bir dal sigara yakıyorum
bir yokuşu vazgeçerek de çıkabiliriz