"Bazı şeyleri benim yaptığım gibi gerçek deneylerle ispatlamak en iyisi; o zaman sahiden biliyor insan; halbuki tahmine, varsayıma ve kestirime bağımlı kalırsan kendine tahsilli demek mimkün olmaz.
Bazı şeylerin içyüzünü keşfetmek mümkün değil; ama tahmin ve varsayımla yetinirsen bilemezsin bunu; hayır, sabırlı olman ve işin içyüzünü keşfedemeyeceğini anlayıncaya kadar deney yapman gerekir." 
"... değerler kalpte yatar. Sevgi dolu iyi bir kalbin zenginlik olduğunu, yetip de artacağını ve sevgisiz bir aklınsa yoksulluk olacağını anlamasını sağlayabilseydim keşke."