Abdulbaki

Abdulbaki
@abdlbk
Konya/İstanbul
Hemşire
Yüksek lisans
53 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Mutlu uyumak lazım azizim Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım, her gece… | Cemal Süreya
Reklam
Ona aşık olmadım, sizi temin ederim. fakat lakayt da kalmadım. Daha doğrusu beni biraz işgal etti İşte o kadar. | Peyami Safa
Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı, armağan gibiydiler. | Küçük Prens
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir. | Hz. Ömer
Bir yanım gündelik şeyler Evdir ekmektir; Bir yanım olmadık türküler söyler Yoldur özlemdir | Şükrü Erbaş