Abdulbaki

Abdulbaki
@abdlbk
Konya/İstanbul
Hemşire
Yüksek lisans
53 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Ne güzel şey, Senden gayrısını takmamak, Tanımamak. | Ahmed Arif
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi? | Franz Kafka
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir. | Yaşar Kemal
Felsefeyle uğraşıyorum, deme; kendimle uğraşıyorum, de!.. | Epiktetos
“Şehirlerden, insanlardan uzakta bir evimiz olsun isterdim.” | Ümit Yaşar Oğuzcan