Abdulbaki

Abdulbaki
@abdlbk
Konya/İstanbul
Hemşire
Yüksek lisans
53 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Ben giderim İstanbul senin olsun..
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nemsin be? Sevgili, dost, yâr, arkadaş. Hepsi. En çok da en ilk de Leylâ'sın bana. Bir umudum, dünya gözüm, dikili ağacımsın... | Ahmed Arif
Ne diyeyim, Dilerim ihtiyacı olan Birine gidiyordur Bizden çaldıkları umut. | Nazım Hikmet
Yerle temasını hiç kaybetme çünkü ne kadar yükseldiğini bilmenin tek yolu budur. | Tuğba Sarıünal
"Ne zaman vaktin var?" dedi. Her zaman. Ona bu sözü söylemedim tabi. Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz. | Oğuz Atay