Abdullahdiyebiri

Abdullahdiyebiri
@abdullah_dmr4
kalp acısı öyle birşey ki söylemediklerini beyaz sayfalara döktürüyor hayatını kirleten insan tertemiz bir sayfayıda kirlertiyor bende bir sayfa kirlettim işte...
Ey gönül bakma cihana, gün gelir seyran gider Durma ağla gözlerim gel, bu kafesten can gider
Reklam
"En Güzel Direniş, Kalbi Temiz Tutmaktır" Şu üç günlük Dünya için kalbinizi kirletmeyin en bi sevdiklerim Bilirim ki Unutan iyileşir
Sabahattin Ali'nin dediği gibi "Belki de yeni başlangıç yapmanın vakti gelmiştir."
Ne güzel bir sey birini koşulsuz kuralsız kabul etmek... Ve ona.. İyiki warsın demek
"Yanlış üslup doğru sözün celladıdır"
Reklam