Abdullahdiyebiri

Abdullahdiyebiri
@abdullah_dmr4
kalp acısı öyle birşey ki söylemediklerini beyaz sayfalara döktürüyor hayatını kirleten insan tertemiz bir sayfayıda kirlertiyor bende bir sayfa kirlettim işte...
Güzel konuşmak güzel düşünmekten bağımsız olamaz.Güzel düşünmek de ancak güzel bir niyetin tezahürüdür.
Reklam
, "El-alem ne der?" sözünden daha yüksek duvarlı bir hapishane görmedim
"Bugün de bitti. İstiyorum ki yaşadığım her günün yarını,bugünden daha güzel olsun.Hayatım boyunca vazgeçmeyeceğim tek dileğim bu."
Affetmeyin. Çünkü yalan Mecburi değil,tercihtir. Hata değil, ihanettir.
Tek nokta bitirir. Üç nokta devam ettirir. Ben iki noktayım ne yapacağım hiç belli olmaz.