Özde

Reklam
Bu kent denilen yerde, insana yoldaş çoğalıyor da, dost mu kalmıyor? Yoksa bizim dostluk anlayışımız, yoldaşlık anlayışımız mı feodal? Yani eskimiş?
Sayfa 29
Alıntı
Bizim sevgi anlayışımız, dostluk anlayışımız çağın gerisine düşmüş de, biz farkında değiliz sanırım. Sevgimiz de mi, göçebe sevgisiymiş, feodalmış ne? Yoksa insanlar mı, eski insanlar değil artık? Bugünün insanı mı dünün insanından daha bencil? Bilmem ki...
Sayfa 29
Alıntı
Baharla birlikte havalar ısınmağa yüz tutar tutmaz patır patır patlayacak, filiz verecek, tomurcuklanacak, çiçek açacak ağaçlar, nasıl bütün kış boyu birer dal gibi gözükürlerse, demek kişilerin birbirleriyle ilişkilerindeki patlama birikimleri, gerginlik birikimleri de, tıpkı öyle, önceden kendini pek de belli etmezmiş...
Sayfa 28
Alıntı
Çocukluk anıları daha mı bir masalsı olurmuş ne?
Sayfa 8
Alıntı
Reklam