"UÇURUM
viran kaleye ulaşmaya
halim duman bir nefes aldım
hayratından içtim suyunu
didine didine indim dibine
didine dinine sarıldım ipine
ıssız alanda sesler açık
taş oynasa gözüm arkamda
hiçbirşey kendinde değil
oynuyor gördüğüm her şekil
sanki gayemdeki yer değil
tek bir can yok yalnız ben
yok yok,yalnız can yok
nereye gitti herkes?
dedemler,dayımlar,kızanlar
bir bağrışma kopmuş gibi
neredeyim ben?hayallerdemi!!
iki dünya arasında gibiyim
öldümmü,döndümmü...
mel'un insanların sonu gibi...!
kıyamet koptu mu yoksa
haftalardır ertelediğim cumayı kılamadan?!
uyanıklığımdan tekrar uyandım birden,
kolum tutmuyor,etrafım aynı,
odam,masam,kapım işte şurdalar
bir rüyamı?