"En garip durum ise hocam, en acı ve acı duyduğun günler geçtiğinde geriye hiç bir şey kalmaması.
Halbuki ne acılar çekmiştin, hatırlıyorsun sadece.
Yaşamak hikaye, yazana."
(Kim en acı duyduğu anı o an kadar hissedebiliyor? Gelip geçiyor... en büyük korkuların hayatında yaşayıp da unuttuğun acılardan daha büyük olmayabilir....)
Viski Atölyem