Dostoyevski diyor ki; “Aslında insanın canını en çok acıtan şey; hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır.” Geç kalmadan, henüz vakit varken ve yaşanması mümkünken yaşanmalı her şey. Yarın geç olması ile meşhurdur. Unutmamalı hiç.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Franz Kafka" Biraz daha uyusam bu olanlardan kurtulabilir miyim" derken,
Nietzche" Uyuyunca geçmez. Kalkın Konuşmamız gerek." der.
“Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun.” der Gorki
İzahını Sartre yapar:
“Uyursan gece biter, uyumazsan sen.”
Haluk Bilginer: İnsan çok daha sık hatırlamalı bir gün öleceğini. İnsan öleceğini daha çok düşünürse bu kadar kötü olamaz. Sonsuza dek yaşayacaklarını düşünüyorlar, onun için bu arsızlık, kötülük, kibir ...