Mavili

Mavili
@acizbirkulum
Dm×××
Ey Mekke, sen Allah katında yeryüzünün en hayırlı ve bana en sevimli yerisin; eğer çıkmak zorunda bırakılmasaydım, senden ayrılmazdım.’’ Allah Rasulü’nün sözleri düşüyor damla damla yüreğime… O da senden ayrılırken çok zorlanmıştı… Seni asla terk etmek istememişti… Ama ayrılmak zorundaydı… Seni bırakıp gitmek onun da kalbini acıtmıştı… O’nun için de, vakit ayrılık vaktiydi… Çıkıp sana gelesim var Kâbe'm Bu dünya yeterince beni yoruyor Dünya müminin zindanı kafirinse cennetidir #HzMuhammed ( s.a.v ) Tamda bu durumdayım Rabbim tez zamanda Hayırlısıyla sana gelebilmeyi nasip eylesin Selamveduayla
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimin çiçek gibi bir kalbe sahip olup da bahçesi defalarca talan edildiği için yüreğini kimseye kolayca açmadığını bilemezsiniz..
Ey Rabbim!Sözlerin en güzeli, hiç süphesiz Sana aittir Bizim söylediklerimiz, söyleyeceklerimiz, söyleyemediklerimiz, söylemekistediklerimiz, içimizde sakladiklarimiz, suskunlugumuz, fısıldadıklarımız, unuttuklarimiz, hepsi, hepsi, sözlerin hepsi, ancak Sana yöneldigi için güzeldir Şüphesiz duayi dilimize veren Sen'sin, dilimizi duaya çeviren Sen'sin Sözlerin en güzeli Sana aittir, ve sözlerin en güzeli Sana hitap etmekledir Ey RABBim ! Ebediyen bana yakinligini tattirdigin için, bana vahyettigin bütün gerçekler için, beni hayat denen bu sonsuz lezzet pinarinin basina oturttugun için, bildigim bütün kusurlarimi örttügün için, gördügüm bütün günahlarimi bagisladigin için, umuduma katık ettigin tüm hayallerim için, En sevdigini bana elçi gönderdigin için, EY SEVGILI, BENI ASKINA MUHATTAP ETTIGIN ICIN, sonsuz hamd Sana, sonsuz minnettarlik Sana, sonsuz sükür Sana
En kötüsü de olan bitene üzülmekten başka yapabileceğin hiçbir şeyin olmadığı gerçeği ile yüzleşmek zorunda kalmak.. Bilmek,hala vicdan taşıyor olmak ve merhamet hissi bu tür durumlarda yüklerin en ağırı belki de.. İyi ki her işin aslını bilen bir Rabbim var.. İyi ki. . Bekir Develi
Evet ALLAH’ın bize verdiği sonsuz sevme kabiliyetini fani aşklara harcayarak şeytanı sevindirmeyelim ve diyelim ki: “ALLAH’ım, bizlere öyle bir sevda ver ki o sevda bizi sana ulaştırsın.”