Mavili

Mavili
@acizbirkulum
Dm×××
Kalbi şiir olanlar var çok şükür ki <3
Reklam
Buyur ALLAH'ım, buyur! Buyur ki senin ortağın yok. Emrine amadeyim buyur! Hamd sana , nimet senden ve mülk senin. Ortağın da yoktur senin. Buyur ALLAH'ım! Sevgili kulun ve peygamberin İbrahim aracılığıyla yaptığın davete icabet ettim, emret. Lebbeyk ALLAH'ım! Sırtıma kefenimi giydim, sevdiklerimi ve dünyamı arkamda bıraktım, "baş açık ayak yalın" sana geldim, rahmet denizinde damla olmaya geldim, ümmet okyanusunda çağlamaya, günahıma ağlamaya, yanmaya, pişmeye ve olmaya geldim. Buyur ALLAH'ım , buyur! Ben sözümü bozanım, sen va'dinden dönmeyen, Ben yetersizim, sen mükemmel, Ben isteyenim , sen veren, Ben memurum, sen amir, Ben küçüğüm, sen büyük, Ben biçareyim, sen tek çaresin, Ben avareyim, sen zaptedensin, Ben yüreği yaralıyım, sen yaramı saransın, Ben konuğum, sen ağırlayansın, LEBBEYK ALLAHÜMME LEBBEYK! Rabbim sen Ümmeti Muhammed'e nasip eyle Sana Hasretim Kâbe'mm
Namaz kalbe şifa <3
Neden Kalbini NAMAZSIZ bırakıyosun!? Kılamıyorum iş saatime geliyor,patronum izin vermiyor vsss.. Nedir bu saçma sapan sebeplerin arkasına sığınman! Bugün biryerlerde müslümanlar İslamiyet için canlarını verirken nedir bu senin rahatlığın? Bazı insanlar biliyorum ki ailesi namaz kılmasını istemediği için gizlice zor şartlar altında kılmaya çalışıyorlar. (RABBİM ONLARA CENNET NASİP EYLESİN ) Ne büyük imtihan Allahım.. Ama sen keyf için patronun sana kızmasın, vss. Kılmıyorsun... Ne büyük HADSİZLİK.. Allahın istediklerini yapmıyosun ama şeytanın istediğini yapıyosun... Halbuki #Namaz Allaha yaklaşmanın en güzel haliyken neden sana emânet olan kalbi mahrum bırakıyosun.. Allah sormaz mı?.. Neden emanetime ihanet ettin diye.. Gerçekten bunların hesabını vermek çok zor. . AMA NEFES ALABİLİYOSAN HALÂ ŞANSIN VAR DEMEKTİR TÖVBE ET VE ALLAHIN İSTEDİĞİ GİBİ Bİ KUL OL ALLAH YENİDEN BAŞLAYANLARIN YARDIMCISIDIR İnan bana inşaAllah hersey daha güzel olucak Kalbini ruhunu bedenini NAMAZSIZ bırakma müslüman kardeşim Bismillah de kalk ayağa... Selamveduayla
Hoşgeldin Canım Ramazan <333
Ramazan Hoşgeldin <333
Fazileti konusunda asla şüpheye düşülmeyen, nice günahların temizlendiği, nice sıkıntıların çözüldüğü, binlerce insana tövbe ve amel kapılarının sonuna kadar açıldığı Ramazan’a, sonunda kavuştuk. Hamdolsun, şükrolsun. Fakat kuru kuru olmaz, bu sefer dolu dolu olsun. Bu da inşallah namaz ile olsun. Çünkü namaz, bir insanın kulluğunu en çok hissettiği yerdir. Teslimiyetidir. İmanın göstergesidir. Rabbiyle konuşmak isteyenlerin sığınağıdır. Dünyalık sıkıntılara ferahlık sağlayan makamdır. Ve en önemlisi, insana Allah’ın huzurunda bulunduğu en çok hatırlatan ibadettir. Bir kulun, her gün düzenli olarak “Allah’ın huzurunda bulunma bilinciyle” namaz kılması, bir müddet sonra her ibadetinde hatta her hareketinde izlendiğini ona hatırlatacaktır. İşte bu namaz, insanın yıllarca peşinden koştuğu değişimin ve mümine yaraşır bir olgunluğun başlangıcı olacaktır. Bu yüzden değişimlerimiz ilk adımı namaz olmak zorunda. Çünkü namaz olmadığı müddetçe, ne sağlam bir değişim gösterebiliriz, ne de mümine yakışacak bir Ramazan geçirebiliriz. Maalesef, namazsız atacağımız her adımın sonu uçurum ve alacağımız her kararın sonu başarısızlıktır. Hatırlayın! Daha önce ne kararlar almıştınız, neleri bırakacaktınız, nelere başlayacaktınız, ne iyilikler yapacak, ne sünnetler uygulayacaktınız. Sahi ne oldu onlar? Ben söyleyim; Namaz yoktu, bu yüzden zamanla onlarda yok oldu. Sonuçta daima Allah huzurundaymış gibi yaşamayan bir insan neden sürekli ibadet etsin? Neden ibadetine ibadet eklesin? Neden ahlakını güzelleştirmek zorunda hissetsin? Neden kul hakkı yemesin? Neden gününü gün etmesin? Yani neden iyi bir mümin olmak için çabalasın? Allah'ın her saniye onu izlediğini, her haliyle gördüğünü, en içindeki sırları bildiğini düşünmüyorsa, neden tüm bunları yapsın? Demek ki, bizim kulluğumuz,
Reklam