Ada***

Kimsenin iyiliğine ihtiyacım yok. Bana zarar vermesinler yeterli…
Reklam
Kalemimden damlayan acı sözler inan bu kalbin aynasıdır.
İçimde büyük bir nefret var. Herkese yetecek kadar. Üçüncü Dünya Savaş’ını çıkaracak kadar! Bunları yazacak kadar… nereye kadar? Ölene kadar.
Seven ne unuta bilir nede vazgeçe bilir.
Bir gün kapın çalar ama haуatın misafir kabul edemeyecek kadar dağınıktır.
Reklam