Ada***

Bir insandan bir kere soğuyunca her yaptığı gözüme batıyor.
Reklam
kızınca,Kırılınca üzülünce geçiyor da. soğuyunca çaresi yok.
Özledin, İçtin,Ağladın,Güldün Şarkılar söyledin,şiirler yazdın. Peki o neyaptı?deme. Herkes kendinden sorumludur aşktan.
Bazı insanlar onlar için ne yaptığımızı anlamazlar Taki siz yapmayı bırakana kadar!
Sana veda edemiyorum ama kavuşacak gibide değiliz.
Reklam