Ada***

"Görende soruyor, bu delimi diye oysa başıma taç yapardım gitmeseydi!"
Reklam
Sevelim birbirimizi hem de deliler gibi… Kalmasın gururun bir kırıntısı bile, GURURUN başladığı yerde SEVGİ son bulur. Sevgi garip bir kuş olur, uçup gider.
Bazen soruyorum kendime… “Neden vazgeçmiyorsun?” diye. Sonra cevabını buldum. Sevmeye senden başlamasaydım, diğer insanları da sevebilirdim.
Sigara gibi olacaksın bu hayatta, üzerinde ÖLDÜRÜR yazacak ama vazgeçilmez olacaksın.