Ada***
Takip Et
Ada***
@ad776
Okur
162 okur puanı
Kasım 2019 tarihinde katıldı
45
Kitap
14
Takip edilen
59
Takipçi
0
İnceleme
5
Alıntı
1.122
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Ada***
@ad776
·
Ayrı kalmak çok kötü bi şeydir. Özlüyor mu, unutuyor mu bilemzsin.
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ada***
@ad776
·
Yalnızlık hep güzeldir. Ama şu sensizlik yok mu, gel canımı al diyor.
Ada***
@ad776
·
Sende haklısın be sevgili ucuz yüreğine ben pahalı geldim. Şimdi gidiyorum elveda sana.
Takip Önerileri
Ada***
@ad776
·
Sensizliğe yelken açtı gözlerim, sensizlik oldu yeni dertlerim.
Ada***
@ad776
·
Gidiyorum hayatından, gözlerinin buğusunu, yüreğinin kokusunu aldım gidiyorum.
Geri
İleri