Ada***

Ayrı kalmak çok kötü bi şeydir. Özlüyor mu, unutuyor mu bilemzsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık hep güzeldir. Ama şu sensizlik yok mu, gel canımı al diyor.
Sende haklısın be sevgili ucuz yüreğine ben pahalı geldim. Şimdi gidiyorum elveda sana.
Sensizliğe yelken açtı gözlerim, sensizlik oldu yeni dertlerim.
Gidiyorum hayatından, gözlerinin buğusunu, yüreğinin kokusunu aldım gidiyorum.